Test - doprava a platba
Doprava zdarma od 2000kč na pobočku Zásilkovny.
Doprava
GLS
Více informací
89 Kč
Základní informace:
- Zásilka je zpravidla doručena do 1-3 pracovních dnů po expedici.
- V den doručení Vás kontaktuje kurýr pomocí SMS s upřesněním času příjezdu.
- Pokud vás kurýr nezastihne a nedomluvíte se s ním na pozdějším doručení, bude balíček doručován znovu následující dva pracovní dny. Poté dojde k jeho automatickému vrácení na náš sklad.
- E-mail od GLS obsahuje i odkaz s možností zásilku přesměrovat na výdejní místa GLS Parcel Shop, jinou adresu, nebo změnit datum doručení na jiný den.
- Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete v e-mailu od kurýrní společnosti po přijetí objednávky do přepravy. Stav zásilky lze kdykoliv ověřit na adrese https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek.html.
- Při platbě na dobírku lze platit hotově nebo platební kartou, řidič má s sebou mobilní terminál.
- Zákaznickou podporu GLS zastihnete na tel. čísle +420 840 123 456, nebo +420 567 771 111 ve všední dny od 7 do 18 hod.
Zásilkovna
Více informací
69 Kč
Zdarma při nákupu nad 2 000 Kč
Základní informace:
- Zásilka je zpravidla doručena do 1-3 pracovních dnů po expedici.
- Na výdejní místo nebo do Z-Boxu.
Základní informace pro výdejní místo:
- Konkrétní výdejní místo si můžete vybrat v košíku v kroku „Doprava a platba“.
- O stavu své zásilky budete informováni prostřednictvím e-mailu (s prvním e-mailem dostanete trasovací číslo, dle kterého můžete kdykoliv ověřit stav zásilky na www.zasilkovna.cz.
- Kód pro vyzvednutí dostanete e-mailem i SMS jakmile bude zásilka k dispozici k vyzvednutí.
- Balíček bude uložen po dobu 5 dní. Pokud si zásilku v této době nepřevezmete, objednávka se vrátí zpět k nám na sklad.
- Zákaznickou podporu Zásilkovny zastihnete na tel. čísle +420 216 216 516 ve všední dny od 8 do 18 hod.
Základní informace pro Z-Box
- Konkrétní Z-Box si můžete vybrat v košíku v kroku „Doprava a platba“.
- O stavu své zásilky budete informováni prostřednictvím e-mailu (s prvním e-mailem dostanete trasovací číslo, dle kterého můžete kdykoliv ověřit stav zásilky na www.zasilkovna.cz).
- Pro vyzvednutí zásilky ze Z-Boxu budete potřebovat mobilní telefon s Bluetooth a GPS a nainstalovanou aplikaci „Zásilkovna“, (ve které uvedete stejné telefonní číslo jako ve vaší objednávce.
- U Z-Boxu si ve svém telefonu otevřete aplikaci Zásilkovna, zapnete Bluetooth, a polohové služby (GPS). Pak se schránka se zásilkou sama otevře. Aplikaci Zásilkovna je naprogramována tak, že uživateli ukazuje na displeji velmi jednoduché pokyny krok po kroku.
- Celý výdej zásilky tak trvá do10 sekund. Zásilku je potřeba mít zaplacenu dopředu!
- Z-Boxy jsou k dispozici pro výdej 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu.
- Zboží vám v Z-Boxu necháme uložené po dobu 3 dnů.
- Další informace ohledně Z-boxu získáte na zákaznické podpoře Zásilkovny na tel. čísle +420 216 216 516 ve všední dny od 8 do 18 hod. nebo na www.zasilkovna.cz/zbox
Zásilkovna - Doručení na adresu
Více informací
99 Kč
Základní informace:
- Zásilka je zpravidla doručena do 1-3 pracovních dnů po expedici.
Základní informace
- Pokud vás kurýr nezastihne a nedomluvíte se s ním na pozdějším doručení, bude balíček doručován znovu následující dva pracovní dny. Poté dojde k jeho automatickému vrácení na náš sklad.
- Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete v e-mailu od společnosti Zásilkovna po přijetí objednávky do přepravy. Stav zásilky lze kdykoliv ověřit na adrese https://www.zasilkovna.cz
- Při platbě na dobírku lze platit hotově nebo platební kartou, dle informace v mailu nebo SMS.
- Zákaznickou podporu Zásilkovny zastihnete na tel. čísle +420 216 216 516 ve všední dny od 8 do 18 hod.
Osobní odběr
Více informací
29 Kč
Showroom Erikafashion, Seifertova 25, Praha 3
Otevírací doba:
PO-PÁ: 10:00-19:00 hod.
SO-NE: 10:00-18:00 hod.
Podrobnější informace včetně mapy s umístěním prodejny a navigací naleznete ZDE.
Základní informace:
- Objednávky z e-shopu do 5 000 Kč, je možné uhradit v hotovosti na pobočce nebo platební kartou.
- Při objednávce nad 5000,- je NUTNÁ úhrada předem kartou online nebo převodem. V případě, že Vám zboží na obchodě nebude sedět, platbu samozřejmě vrátíme na základě odstoupení od kupní smlouvy zpět na Váš bankovní účet.
- V Showroomu lze platit kartou i hotově.
- Zásilka je zpravidla doručena na prodejnu do druhého dne do 17:00, u objednávek vytvořených do 10:00 doručujeme ten samý den kolem 17:00.
- Jakmile pro vás na prodejně zásilku připravíme, obdržíte od nás potvrzovací SMS a e-mail.
- Zásilka pro vás bude na prodejně připravena po dobu 3 pracovních dní od doručení výzvy k odběru zásilky.
- V showroomu lze vrátit zboží, podat reklamaci, která následně bude řešena.
V úctě vás prosíme, neobcházejte pravidlo o hodnotě max 5 000,-/objednávku tím, že si vytvoříte více objednávek. Důvod tohoto pravidla je vysoká zátěž pro logistiku a práci našeho týmu.
Objednávky vozíme denně z našeho skladu přímo do showroomu, kde si produkty lze vyzkoušet a na místě se rozhodnout.
V showroomu máme k dispozici také nabídku našich bestsellerů. Nákup těchto produktů z showroomu se pak řídí občanským zákoníkem tak jako nákupy v jiných kamenných prodejnách.
Wolt
Více informací
Od 119 Kč
- Zásilka je obvykle doručena do 90 minut.
- Přepravu pomocí kurýru WOLT je možné objednat jen v pracovní dny Po-Pá 8:00-15:00.
- Kurýr pomocí SMS vám upřesní čas doručení a pošle odkaz na stránku, kde je ho možné sledovat v reálném čase.
- Pokud vás kurýr nezastihne a nedomluvíte se s ním na pozdějším doručení, bude balíček vrácen na náš sklad.
- Lze platit jen okamžitou platbou předem.
Platba
Online platba kartou
Platíte kartou online přes platební bránu GoPay.
Zdarma
Apple Pay
Umožňuje provádět bezkontaktní platby pomocí Apple zařízení.
Zdarma
Google Pay
Umožňuje provádět bezkontaktní platby pomocí Android zařízení.
Zdarma
Bankovní převod
Náš bankovní účet je veden u FIO Banka, a.s. 2301174812/2010
Zdarma
Dobírka
Náš bankovní účet je veden u FIO Banka, a.s. 2301174812/2010
49 Kč
Hotově nebo kartou na prodejně
Platíte až při převzetí zboží na prodejně v Praze.
Zdarma