6 tipů, jak skutečně začít cvičit

6 tipů, jak skutečně začít cvičit

Od dubna, od pondělí, raději zítra, dnes ne. Také se v tom poznáváš? Nikdy nebude ta správná chvíle, kdy začít cvičit. Prostě se zvedni a jdi hned. Nemusí to být hodinový horor plný potu, ze kterého budeš na konci spíš nešťastná. Stačí dvacet minut. Lehké protažení, pár cviků. Další den to samé. Postupně si budeš zvykat, prodlužovat dobu, navyšovat série a opakování. A celý ten proces ti najednou přijde vlastně docela fajn. Zvykneš i na to a budeš se těšit a hlavně - uvidíš výsledky! Říká a píše se to všude, tak na tom asi vážně něco bude.

Tipy na cvičení 1

zdroj: pexels.com

Dali jsme pro tebe dohromady pár tipů, jak ti ten začátek alespoň trochu ulehčit a zpříjemnit. 

1. Vhodný prostor

Začni doma, pokud ti velká fitness centra nejsou příjemná. Najdi si to pravé místo, kde máš dostatek prostoru, kde se můžeš v klidu položit na záda a roztáhnout ruce a pořádně se protáhnout. Pokud by u tebe doma náhodou takové místo nebylo, zkus odsunout nábytek na chvíli stranou. Žádná výmluva!

Tipy na cvičení 2

zdroj: pexels.com

2. Nové oblečení

Nejhezčí část. Nové oblečení. Co si budeme povídat - z toho má každá holka radost a v tom novém to jde vždycky najednou nějak lépe. Pokud budeš cvičit doma, vždy se převlékni. To, že se hodíš do sportovního je rituál, který dá tvému mozku znamení, že se fakt jde cvičit.

Tipy na cvičení - fitness oblečení

zdroj: erikafashion.cz

3. Správné načasování

Předem si promysli, kdy se ti hodí nejvíce začít s cvičením. Někdo si rád přivstane a nakopne svůj den několika minutami intenzivního tréninku. Někdo zase naopak rád cvičí večer. To už je jen na tobě. Ideálně si naplánuj pevně tři dny v týdnu, ze kterých se snaž neslevit. Pravidelnost je základem úspěchu, a tak pokud toho času není tolik, zaměř se opravdu na intenzivní cvičení. Když budeš mít za sebou náročný den, zkus se třeba večer jen protáhnout nebo si zacvičit jógu. Uklidníš tělo i mysl, ale přesto si dáš do těla.

Tipy na cvičení 3

zdroj: pexels.com

4. Hudba

Skvělou motivací při cvičení je hudba. Trénink tě díky ní může o to více bavit a hlavně kolikrát i mnohem rychleji uteče. Vytvoř si svůj fitness playlist, který tě namotivuje k nejlepším výkonům.

5. Připrav si plán

Cvičební plán je důležitý, proto abys měla jasno, čeho se držet, jaké cviky budeš provádět, jestli budeš posilovat nebo se jen protahovat. Je dobré si sepsat vše ještě před cvičením nebo si vybrat video, podle kterého budeš cvičit. Stanov si přesný čas, jak dlouho budeš cvičit a zkus to dodržet. Nikdo tě sice hlídat nebude, ale děláš to pro sebe.

6. Výmluvy stranou

Píše se to vždy mnohem snáz, než se to dělá, my víme, ale zkus přestat hledat výmluvy, proč to zrovna dnes nejde a prostě začni. Teď a hlavně kvůli sobě!

Tipy na cvičení 4

zdroj: pexels.com

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení